De winkel is gevestigd in Sliedrecht, Zuid-Holland. Hier worden 5 dagen in de week behandelingen gegeven door een vakkundig team die ook achter de webshop klaar staan om je te woord te staan.
Wil jij een goed advies over de producten en kun je zelf lastig een keuze maken? Probeer dan eerst eens het ‘Huidplan‘ via het hoofdmenu op deze website, waarmee je op basis van de meest voorkomende huidtypes/huidproblemen alle passende behandelingen en producten naar voren komen die geschikt zijn voor uw huid. Kom je er niet uit, dan is het is ook mogelijk om een online afspraak te maken in onze winkel in Sliedrecht voor een persoonlijke huidscan om zo uw productkeuze te kunnen maken.
Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen in onze winkel is er een mogelijkheid uw vraag via de e-mail te stellen, omdat wij telefonisch niet altijd direct bereikbaar zijn vanwege het uitvoeren van behandelingen.
Wanneer je een klacht hebt kun je deze per e-mail aan ons melden via het contactformulier. Jouw klacht zal door ons binnen 7 werkdagen behandeld worden, echter streven wij er naar jouw klacht binnen 48 uur te behandelen. Hier kunnen echter geen rechten aan worden ontleent.
Graag vragen we je het volgende aan te geven:
Wanneer je terugkerende klant bent je al een account op onze site heeft, kun je inloggen met jouw persoonlijke gebruikersnaam en wachtwoord. Je persoonlijke gegevens worden dan op de volgende pagina automatisch ingevuld.
Wanneer je niet kunt inloggen, geef dan jouw volledige naam en adresgegevens op zodat we de bestelling kunnen versturen. Eventueel kun je ook nog aanvullende opmerkingen of wensen kwijt over jouw bestelling.
Controleer jouw adresgegevens en kies vervolgens de gewenste betaalmethode, neem kennis van onze algemene voorwaarden en schrijf in je om op de hoogte te blijven van onze online acties/aanbiedingen. Klik op “Ga verder naar betaling”.
Je kunt eventueel ook uw bestelling afdrukken (CTRL-P in Windows, CMD-P op MAC). Direct na het verzenden van uw bestelling ontvang je een orderbevestiging op het opgegeven e-mail adres.
Is jouw bestelling reeds geplaatst en wil je deze alsnog annuleren, beantwoordt dan de door ons verzonden orderbevestiging met de vraag de bestelling te laten vervallen. Als de betreffende bestelling al betaald is, vermeldt dan ook jouw bankgegevens (IBAN), zodat we het aankoopbedrag eventueel aan je kunnen terugbetalen.
Je wordt per e-mail op de hoogte gehouden van de status van jouw bestelling. Wanneer het pakket wordt verstuurd ontvangt je een e-mail met daarin de datum van verzending en de verzendcode. Deze verzendcode geeft je middels ‘Track and Trace’ inzicht waar uw pakket zich bevindt en de verwachte afleverdatum.
Is jouw pakket na 4 dagen nog niet ontvangen, neem dan contact met ons opnemen en zullen wij er alles aan doen om het pakket te traceren.
Lees wat onze trouwe klanten over ons zeggen...
Wij werken enkel met de volgende top kwaliteit merken: