Wat heeft mijn huid nodig?

Stap 1
Stap 2
Stap 3

Veelgestelde vragen

Algemeen

Hebben jullie ook een winkel?

Ja, BROWNEYES is een schoonheidsinstituut met webshop, de winkel  is gevestigd in Sliedrecht, Zuid-Holland.  Hier worden 5 dagen in de week behandelingen gegeven door een vakkundig team die ook achter de webshop klaar staan om u te woord te staan. Wilt u een goed advies over de producten en kunt u zelf lastig een keuze maken dan kunt u gebruik maken van ‘Uw huidplan’ via het hoofdmenu op deze website, waarbij alle passende behandelingen en producten naar voren komen die geschikt zijn voor uw huid.
Het is ook mogelijk een afspraak te maken in onze winkel in Sliedrecht voor een huidmeting om zo uw productkeuze te kunnen maken.
Bent u niet in de gelegenheid om langs te komen in onze winkel is er een mogelijkheid uw vraag via de e-mail te stellen, omdat wij telefonisch niet altijd direct bereikbaar zijn i.v.m. het uitvoeren van behandelingen.

Garantie

BROWNEYES geeft in principe geen garantie op gebruiksproducten, zoals bijvoorbeeld crèmes.

Hoe meld ik een klacht?

Indien u een klacht heeft kunt u deze per e-mail aan ons melden via webshop@brown-eyes.nl. Uw klacht zal door ons binnen 7 werkdagen behandeld worden, echter streven wij er naar uw klacht binnen 48 uur te behandelen. Hier kunnen echter geen rechten aan worden ontleent.

In uw mail dient u het volgende aan te geven:

  • Waarover en waarom u ontevreden bent.
  • Uw naam en adresgegevens.
  • Zo veel mogelijk gegevens: in ieder geval de bestel datum of het bestelnummer en de productomschrijving.
  • Wat uw wensen zijn ten aanzien van het oplossen van de klacht.

 

Bestellingen

Hoe kan ik bestellen in de webshop?

In onze webshop kunt u eenvoudig producten in uw winkelmand plaatsen door op de knop “In winkelmand” bij het gewenste product te klikken.  Bij sommige producten is het noodzakelijk eerst een optie selecteren alvorens op de knop “In winkelmand” te klikken.
Is uw winkelmand naar wens gevuld, controleer uw bestelling en kies dan de gewenste verzendmethode en klik op “Doorgaan naar afrekenen”. Als u reeds een account op onze site heeft, kunt u met uw gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Deze gegevens worden dan op de volgende pagina automatisch ingevuld. Geef nu uw naam en adresgegevens op indien u niet voor inloggen heeft gekozen. U kunt hier tevens nog aanvullende opmerkingen of wensen kwijt over uw bestelling.
Controleer uw adresgegevens. Vervolgens selecteert u de gewenste betaalmethode, neem kennis van onze algemene voorwaarden en klik op “Bestelling plaatsen”.
U kunt hier ook uw bestelling afdrukken (CTRL-P in Windows, CMD-P op MAC). Direct na het verzenden van uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Gedurende het gehele bestelproces kunt u de bestelling annuleren.
Mocht u uw bestelling toch geplaatst hebben en alsnog willen annuleren kunt u de door ons verzonden orderbevestiging beantwoorden met de vraag deze bestelling te laten vervallen. Als de betreffende bestelling reeds betaald is, vermeld dan ook uw bankgegevens (IBAN), zodat we het aankoopbedrag aan u terug kunnen storten.

Wat is de levertijd van producten die ik bij jullie bestel?

Na ontvangst van uw bestelling streven wij ernaar uw producten binnen 1 tot 2 werkdagen te verzenden, mits alle producten op voorraad zijn. Als de producten niet direct voorradig zijn worden deze producten tijdens kantooruren diezelfde dag nog bij de leverancier besteld en zo spoedig mogelijk naar u verzonden. Dit proces kan 2 – 4 dagen in beslag nemen.
U wordt per email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling. Wanneer uw pakket wordt verstuurd ontvangt u een e-mail met daarin de datum van verzending en de verzendcode. Deze verzendcode geeft u middels track and trace inzicht waar uw pakket zich bevindt en de verwachte afleverdatum. Mocht u uw pakket niet ontvangen dan kunt u contact met ons opnemen en zullen wij er alles aan doen om uw bestelling te traceren.

Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?

Nederland
Er worden geen verzendkosten berekend bij bestellingen boven € 50,-. Bij bestellingen met een orderwaarde onder € 50,- wordt € 6,95 als bijdrage in de verzendkosten berekend.

België
Er worden geen verzendkosten berekend bij bestellingen boven € 100,-. Bij bestellingen met een orderwaarde onder € 100,- wordt € 10,00 als bijdrage in de verzendkosten berekend.

Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Zodra uw bestelling is afgerond en gereed staat voor verzending zal uw factuur per e-mail worden toegezonden op het door u opgegeven e-mail adres. Indien u uw factuur desondanks kwijt raakt kunt u deze downloaden in uw account. Indien u geen account heeft aangemaakt kunt u de factuur altijd bij ons opvragen.

Kan ik de producten ook afhalen?

Afhalen van de bestelde producten in onze winkel is tijdens onze openingstijden ook mogelijk.

Mijn land staat niet in de keuzelijst bij het afrekenen?

Als uw land niet voorkomt in de keuzelijst bij het afrekenen, neemt u dan contact met ons op voor de juiste verzendoptie en bijbehorende kosten.

Op zoek naar een specifieke behandeling? Maak een afspraak.

Afspraak maken
Inschrijven nieuwsbrief

Ontvang als eerste onze aanbiedingen!

Nieuwsbrief